2 gün önce doğum yaptım, sayfam da yazmıştım bebeğim kuvezde ve süte ihtiyacı var lansinoh süt pompası aldım gayet memnunun ama çok az geliyor sütüm gelmesi için neler yapmam lazım ? Damla aldık, annem İlkel yöntemler de birşey yapıyor fakat yarın gidip göreceğim süt vermem lazım 😔 önerilerinizi bekliyorum