27+3 olduk hala doğru düzgün bir devlet hastanesi bulup da kontrollerimi gerçekleştirilmiş değilim. 29 mayıs hastanesine gidiyordum memnundum normal doğum ünitelerinin olmadığını öğrendim. Sadece sezeryan varmış ve benim ilk gebeliğim normal olsun istiyordum. Neredeyse gitmedigim hastane kalmadı ya usg bozuk ya da sorulan soruya cevap verilmiyor bilgi verilmiyor. Bu sabah 7 den itibaren Ankara eğitim araştırmadaydım diyabet risk grubunda olmama rağmen bebeğimin boyuna kilosuna dair hiçbir şey söylenmedi söylemiyoruz dediler insanın yüzüne dahi bakılmıyor en doğal hakkim olan evladım hakkında bilgi edinemiyorum ve bu beni kaygilandirip yıpratıyor bu süreçte. Yok mu arkadaşlar bana önereceğiniz doğru düzgün bir hastane gitmedigim yer kalmadı ya 😢😢