Yakinim dogum yapti .Ama onunki sezaryedi.
Çok memnun kalmişti .Tek kişilik odada kaldi.
Herseyden çok memnundu .Normal dogum yapan birine sormak lazim çünkü hastaneye acil girişli girceksin nasil sanci çekilen yerde ilgileniyorlarmi ebeler çok önemli muamele nasil bilmek gerekir.