Bende emzik kullanirmam,mama vermem diyordum ama garanticiyim işte yedek koymuştum çantama. Oğlum 36+1 de erken doğdu, yenidoğan yoğun bakımında kaldi 2 gün ve benden emzik istediler emme refleksi gelişmediği için. Elimdeki dışında gidip kaliteli emzikler aldik faydası oldu mu bilmem ama uyuturken, sünnetinde emziğin faydasını gördük, zaten 4.ayda da kendiliğinden bıraktı.