Fasulyeveannesiii evet doktor banada hamile kal dedi ama öncelikle mr ye girmem gerekiyordu o yüzden bir kaç ay ertelenmesi gerekiyor. Doktorumda izinde olduğu için mecburen bir kereliğine ertesi gün hapı aldım normalde doğum kontrol hapı bile kullanmıyorum.