Doktora gittin bi sorun yok dediyse korkma canım benimde o haftalarda aynısı olmuştu temizlik yapmıştım misafir falan vardı yorulmuştum baya 3 gün hareket etmedi korktum nst ultrason baktılar normal çıktı kendinı çok yormuşsun bebek kendini kapatmış dışarıya bol bol dinlen ne kadar çok dinlenirsen okadar çok hareket eder demişti doktorum öylede oldu yattım bikaçgün başladı yine hareketleri dinlen sende doktorun iyi demiş zaten