Haribo42 Kizlar ben karar ceremedm bi arkadasim bana lazim oluyo diyo biri de asla asla diyo:) bebegin burnu nasil temizleniyor almam gerekiyormu
Depresif_polyanna Haribo42 https://www.e-bebek.com/wee-baby-silikon-burun-aspiratoru-p-ewe-860/?gclid=EAIaIQobChMIg__Qi6Ov4wIVgrHtCh0AsQDrEAQYAyABEgK9C_D_BwE canım ben bunu aldım.
Mlssa Haribo42 Her ihtimale karşı alışveriş sırasında aldım ben☺️ Lazım olursa elimin altında olsun diye
seyma281015 Haribo42 Otribebe almıştım kızımda. Çok da işime yaradı valla. O ucunun sürekli değişmesi gerekiyor yalanına inanmayın öyle çok gereksiz masraf çıkarır zaten sadece sizin çocuğunuz kullanacak. Arada bir ucunu kaynatıp hijyen sağlarsınız👍🏻
seyma281015 Depresif_polyanna Doğmadan önce bende bunun aynısını almıştım. İlk etapta iş görüyor ama bebek 3-4 aylık olduktan sonra bi işe yaramadı.
SemaAsya Depresif_polyanna Ablamın üç çocuğu var üçünde de her seferinde bundan aldı. Ben de bundan alacağım. Uzun zaman da kullandı. Becerebilmek gerekiyor tabii ben ilk yeğenlerimde denediğimde elim ayağıma dolaşmıştı sonra öğrendim :)
Annecik03 Haribo42 lazim! Ama fazla kullanmamak kaidesiyle. Burun icine hasar verebilirsiniz. Iki hafta once kizimin burnu tikanmisti, gunde 4-5 kez serum fizyolojik sktm iki deligine, (genelde hapsurtuyor) daha sonrada aspiratorle cektim 🥰 https://www.dreambaby.be/e/nl/db/babymoov-9-delige-verzorgingsset-peach-920905 bunun icindeki aspiratorden cok memnunum..
seyma281015 Depresif_polyanna Evet. Bebeğinizin burnu dolduğu zaman bununla tamamen açmanız, onun nefes almasını kolaylaştırmanız mümkün değil.
Gamzeciks Haribo42 ben aldim fakat ablam hic gerek yok dedi. Ilik suyun altinda bebegin burnunu elinle 2 kere yavasca sık sümükler çıkıyor zaten dedi 😂😂 bakalım deniycez olacak mı
Gamzelianne1453 Gamzeciks cok gerekli cnm ya bebek gripken nefes alamiyoken nasil isine yaricak birakin eski yontemleri siz 😂
seyma281015 Premsescik ay söylemeyim dedim ama inanın o da işe yarıyor onu da denedim yani 😂 çatal iğnenin arkasıyla hemen çıkıveriyor kuru sümükler😂