ikizannesi Burcuugur magnezyum eksikliğin den kaynaklanıyor olabilir benimde bacagima kramp giriyordu. Magvital diye suda eriyen toz verdi çok iyi geldi.
Gulsum94 ikizannesi ben tahlilde yaptırdım magnezyum yeterli ama çok uyuşuyor bacaklarım kalçam uyuyunca
Burcuugur ikizannesi magosit içiyorum ona rağmen oluyor ama bu 2 gündür çok fazla doktor ilaçı sabah akşam iç dedi inşllah geçer 😔 acaba suda eriyen daha mı iyi doktora söyliyeyim onu versin
Mervetemel Sade soda ve muz doğal magnezyum her akşam bir tane soda içebilirsin rahatlatiyo bacaktaki kasılmaları
Burcuugur Mervetemel soda şade hiç sevmiyorum ama içiyorum 3 günde bir falan daha sık içeyim teşekkür ederim 🙏
ikizannesi Gulsum94 yatma pozisyonunla alakalıdır belki canım. Benimde bi ara kramp ve bel ağrım çok fazlaydı. Magnezyum ve arkadaşların da dediği gibi soda içiyorum şimdilik bazen ağrıyor ama eskiye göre çok şükür daha iyi
Senayseyhan Bel agrisida bebeğin yerleştiği yerle alakalı ilk gebeligimde 9 ay çektim bel ağrısını.simdiki hamileliğinde yok şükür...
Burcuugur Senayseyhan bel ağrımda çok oluyor sanki ortadan ayrılıyor ikiye bazen yürütmüyor adımlarımı atıp eğilemiyorum bile 😣
Senayseyhan Burcuugur ben yatınca kilitleniyodum 9 ay çektim kalsiyum kullanmistim hamileliğinde iyi gelmişti. Dr a danış verirse kullan bence
Burcuugur ggzmkrcc 3 ayından beri içiyor şuna 38 oldu bakalım ama sodayı benim bildiğim bütün hamilelrr gergin içiyoruz diyorlar
CidemSunAlar Benimde yeni başladı kramplar uykumdan uyandırıyordu doktoruma söyledim bana Magnorm 365 mg sulandırma ilaç yazdı , sende doktoruna danış canım sana hemen takviye yazarlar magnezyum eksikliğinden oluyormuş
Burcuugur CidemSunAlar bana da magosit yazdı ama etki etmiyor sabah akşam iç dedi soda sevmiyorum ama Onur’a zorla içmeye başladım çok kötü 👎 teşekkür ederim canım
Fatmanne Bende günde iki magmorm içtim hala devam ediyordu akşamları oturamaz hale geliyorum acıdan birde kalsiyum ilacı verdi doktor soda da içiyorum ama aynı inanılmaz ağrıyo 27.haftadayım
Burcuugur Fatmanne bende senin gibi oluyorum bazen ağlayasım geliyor ağrısından 🙈 allah sabır versin hepimize canım