Hanos Kızlar ikili test için gittim bebek haftasından büyük çıktı o yüzden sadece nt ölçtü doktor 3 de gelçekmiş iyi mi kötü mü
GuelGltkn Hanos 3mm den büyüykse riskli diye biliyorum sanirim sizin ki iyi tabi doktor daha iyi bilir