Cangul 36+2 günlük İki kes Nst Bağladılar İkisinde de Hareketleri çok az çıktı iki gün sonra gene gel dediler ☹️2 gün boyunca bir saat hissetmesem strese gircem gitsem mi bişe mi oldu hayırlısıyla bi doğsalar bebeklerimiz ❤️
seyma281015 Cangul 34 haftalığım bende. Hareketlerinde azalma yaşadığım için 3 kez nst ye girdim. Hepsinde de uyudu.🙄
Cangul Nergis34 toktum bir saat sonra tekrar girdim bişeler yedim de girdim ikincisinde gene de yiyim dedim ama aynı
Nergis34 Cangul anladım canim bende gittim bugünde nst de baglandm üstelik açtım sadce brovni yedim tatli 39 haftalik olduk doğum sancilarm başlamış ve bende tık yok ben hissetmyrm