Alarasel ilk başlarda bende de çok oluyordu hatta doktoruma sormuştum normal demişti rahimi tutan bağlar esniyor gibi bişey demişti yanlış hatırlamıyorsam. hapşıracağımı anladığımda hemen bacaklarımı çekerdim kendime genelde iyi gelirdi öyle. Birden hapşırma geldiğinde oluyo o acı hazırlıksız yakalanırsan.