RabiaYusuf aynısı için post açmıştım geçen hafta. Bende de oldu hemen su mu falan diyoruz çünkü burada okuduklarımiz da etkiliyor bizi. Akıntı ve idrar kaçırması olabiliyormuş. Birde idrar yolu enfeksiyonu riskiniz varsa o da etkiliyormus. Doktorum öyle dedi. Hatta ben sürekli ıslak hissediyordum ama sonra su olmadığına inandirinca kendimi rahatladım. Çünkü su dediğimiz şey bir anda ve daimi gelen birşey. İçiniz ferah olsun