melolevo https://hizliresim.com/mX6JrY Kızlar 2 li test yaptırdım . Sonucu internetten çıkardım . Doktorum burada değil soramıyorum. Anlayan var mı? 🙄
HalimeAkman melolevo Hastanenin sitesinden sonucuna bakabilirsen grafik çıkıyor aslında. Ben kendi sonucumu hastanenin sayfasından grafik şeklinde görmüştüm hep :)
melolevo Dorukunannesi95 yok bende canım. İnternette bu kadarını gösteriyor sonucum. Ancak hastanede veriyorlarmış o grafiği. Doktorumun gelmesini beklicem galiba 😐
rmysacobn Burda risk görünmez canım ama bi anormallik de görünmüyor dediğiniz gibi grafiği görmek lazım