Denizinannesi1 Hanımlar erkek bebeğe hamileyim bugün tam 25.hafta olduk annem bugün bana yureginin başı inmiş dedi bende o ne demek deyince doğumu yakın olanların yüreğinin başı iner dedi sizce öyle mi kontrole 10 gün var merak ettim size sorayım dedim
Benay10 Denizinannesi1 aman bakma her öyle diyene yok karnın aşağı inmiş yok 10 güne doğurursun diyenlere doktorun bir sorun görse der Zaten bana da arkadaşım derdi çok inmiş karnın yakında doğurursun diye bende çok kızmıştım 19 haftamdaydım ne oldu 41 de zorla getirdiler çocuğu 😂😂😂
Deletedmom2224 Denizinannesi1 karnın aşağı düşmüş demek istemiş galiba ama bir anne olarak daha bu hafta da sizi neden korkuttu anlamadım. Erkek bebek karnı hep aşağıda olur sıkıntı olmaz merak etmeyin
defne55 Denizinannesi1 canım 0 haftalarda zaten normal olarak karın aşağıda oluyor çok yukarda olmuyor bende 22 haftaya girecem benimde karnım aşağıda yapısal olarak da oluyor o sıkma canını
Denizinannesi1 Benay10 bide bebek 2 gündür fazla hareket etmiyor korkmadim desem yalan olur cok erken çünkü
Mryu Denizinannesi1 tamam canim anladim :) vallah doktorun bi sorun yok hersey yolunda diyorsa yuregin asagda olsa yukarda olsa farketmez :) doktoruna sor hep sorularini bence bisey yoktur Allahin izni ile 💗
Deletedmom2224 Denizinannesi1 korkmayın bir şey olmaz haftanız daha çok erken ayrıca dediğim gibi erkek bebek aşağıda oluyor. Anneniz de bir tuhafmış valla
defne55 Denizinannesi1 kız canım bazen karnımı tutarak resim çekilmek istediğimde elimi baya kasığıma kadar indirmem gerekiyor aşağıda çünkü ilk başlarda öyle oluyormuş zaten
GuelGltkn Denizinannesi1 yüreginin basi ne oluyo ki acaba benim de göbegim daha yeni yeni yukari cikti 28 haftaligim ondan önce hep asagida hissediyodum bebegimi yoktur öyle bisey bence
Aleyyynavefa Yüreginin başı mı inmiş 😂😂😂😂😂 kahkaha attım okurken yaaa.. doktoruna giderken anneni de götür de ki doktora annem diyoki benim yüreğimin başı inmiş dogru mu de doktor ne dicek cok merak ettim😂 hurafeler hurafeler ...