Deeper Konya farabi hastanesinde dogum yapanlar ve gebelik takibi için gidenler hastane hakkında olumlu yada olumsuz bilgilerini paylasabilir mi 🤗🙄
miray68 3 sene önce oğlumda gitmiştim aynur bacak vardı ona gidiyordum güzeldi personel ilgili tahlil muayenede hicbir sıkıntı olmadan hallediyorduk doğumhanedeki hemşirelerde cok iyi arkadaş gibi kafadarlar tavsiye ederim
Deeper miray68 aynur bacagı tavsiye ettiler ama hastaneden ayrılmıs suna soydemire gittim bu hafta ama hiç sevmedim cok soguk geldi devlet hastanesine gitmiş gibiydim 🙄
miray68 Deeper ay suna buzdolabi gibi ya aynur hanim yokken bi kere ona gitmiştim hiç sevmedim aynur hanimin gitmesi kötü olmus erkek doktor var mehmet karabacak oda cok iyi erkek tercih edersen
Deeper miray68 evet aslında tercihim degildi ama sunadansa erkek doktor cok daha iyi aynen kadın buzdolabı gibi 😒