Denizim Mrv123 benim minik azcik tombik sanirsam🙊😊 21+6 453gr di. Boyunu bilmiyorum soylemediler, plesantam biraz asagidaymis yukari cikar dedi doktor ama cok tedirgin oldum sizlerde ayni durumu yasiyan varmi kizlar?
Elissaaa Kızlar boyu ultrason fotoğrafında yazıyor😊Daha 10. Haftasında boyunu sorduğumuzda dr kağıttan gösterdi.
Mrv123 Denizim bol bol yatıp dinlenmen lazım kendini yormaman lazım erken Doğuma sebebiyet vermemen için
Denizim Mrv123 yuruyus filan yapiyodum arada biraktim ,evdede ayakta cok kalamiyorum hemen yoruluyorum ,bol bol dinlenmeye calisiyorum,Allah korusun insallah erken dogum filan olmaz😞
Mrv123 Denizim yürüyüşü ilerleyen zamanlarda da yapablirsin biraz ara ver bence daha vakit var Doğuma benim bildiğim son antraksa daha önemli yürüyüş aslında hamilelik boyunca da önemlidir ama havalar biraz soğuk olduğu için hastalanmakta korkuyorum ben inşallah önümüz yaz bol bol yürürüz
Denizim Mrv123 oyle yapicam 7.aya kadar cikar yukari dedi doktorum eger cikarsa 7.aydan itibaren yururum insallah,
Hynr Kizlar ben bugun gittim kontrole, 21+4 haftadayiz ve bebis 500 gr. Biraz iri mi bana mi oyle geliyo 😀