Nursema25 Doğuma girerken ne giyiyosunuz.veya ozel hastanede digum yapanlar hastane bi kiyafet veriyor mu giymemiz icin
Nursema25 ozgeya bana giydirmemislerdi 1. De sicak basarken hamile kiyafetlerimle doguma aldilar manyaklar ozel hastane bide ne diyim onun icin.sordum baktim ki herkez mi oyle 🙁
ozgeya Nursema25 Özel hastanelerin tamamına yakınında önlük giydiriyorlar.Sizin hastane ilginçmiş açıkçası☺️ Aynı hastaneye gidiyorsanız tedbirli gidin o zaman😁
H1z2a3 Özel de hasta önlüğü veriliyor ağrı da devlette birşey verilmiyor ondan geniş rahat bi elbise en iyisi oluyor
H1z2a3 GokceHuma66_ yok yani rahat etmek için diyorum ne giyip gittiysen hastaneye onunla Doğum yapıyorsun valla burda 😂