33+1 kızıma gebeyim dün namaz kılarken aniden sol karnımın altına yukarı doğru çok keskin sancı girdi resmen namazı kılamadım hareket edemedim belime de vurmaya başladı 10 dk kadar aralıksız sürdü ağladım resmen sebebi ne olabilir? Daha şimdiden bu kadar şiddetli mi olur sancılar ? (Bu arada oturarak kılmıyordum namazı eğilmedim)