Kızlar merhaba, bnm en son adet tarihim ocak ayı. Adetime 5 gün var gebe olma durumu olabilir fakat bnm yarın baska bi rahatsizliğimdan dolayi MR çektirmem lazm. İki gün önce gebelik testi yaptim cıkmadi. Şimdi MR cektirirsem eğer gebelik olursa herhangi bir sakıncası olur mu MR cektirmelimiyim sizce ?