Bahark evet tabi ki de. Ben bu 7 sene içinde doktorumu kaybetmiştim oda doğum iznine çıkmış işe ara vermişti. İkinci kez hamile kalınca hergünn aradım, dua ettim onu bulayım diye sonra tesadüfen sefaköy medipolde buldum bulduğumda dünyalar benim oldu. Çok iyi bir insan, çok ilgili, güler yüzlü. Yanında kendimi çok iyi hissediyorum ve ona çok güveniyorum. Annemide 2 hafta önce miyom ameliyatını gerçekleştirdi. Şiddetle tavsiye ederim ❤