2 gün önce spinal Sezaryen biri olarak diyeceğim şey ameliyat çok çok kolay sonrası biraz sıkıntılı ilk yürüyüş vs ama acı eşiğinize bağlı benim canım çok tatlı belki o yüzden ağırım oldu 2. Günüm bugün biraz daha iyiyim eve de çıktım ertesi gün.
Bebeğini kucağına alınca herşey geçiyor rabbim tez zamanda kavuştursun🙏🏻