hiç Daha önce demediniz mi neden ilk önce doktora gittiniz. Doktor insanı yıpratır keşke önce deneyip olmazsa doktora gitseydiniz. Bizim 1 defa deneyelim dedik oldu. Sonradan doktora gittik herşeyiniz normal dedi kan vitamin vs düşüklüğü de yok dedi. Sadece folik asit verdi. Şu an her şey normal çok şükür.