Merhaba anneler 16 haftalar içerisinde olanlara bir sorum olacaktı. Doktora her gittiğimde bebeği ya 1 hafta yada 3 5 gun küçük görünüyor normalde 16+4 hesaplıyor program 2gun önce bazı şikaytlerle dittiğimde 15haftalk görünüyor dendi bugun 3lü taramada ise 16+2 sizden byle olyormu. Oluyorsa nedeni nedr geç döllemme diyemiyorm çnki sürkli oran değişiyor.