eylulvari merhabalar, bu haftalarda gaz problemi yaşayan var mı aranızda? korkum doğumdan sonra da devam edecek olması. gaz yapacak şeyler de yemiyorum ama çok da sancı yapıyor.
Musel eylulvari benim kuzenimin eşide bu sorunu yaşadı gebeliğinin ilk haftasından doğumuna kadar ama doğumdan snra kesildi
eylulvari Musel gebeliğimde yoktu aslında, ama bu son bir haftadır epey sancılanıyorum. inşallah benimki de geçer