Ozlemr doktora gittim altıma kaçırıyormuş gibi oldugumu ama bunun kaslarımla ilgili olmadgnı söyledim. Kendiliginden 4-5kaşık idrar geliyor dedim. Ama çok su içtigimden şeffaf dedim ayırt edemiyorum başka bi sıvımı diye düşüncelerimi söyledim. Oda bu dönemde ki ozaman 24haftalık falandım idrar kaçırma için erken dedi mantara bakalm dedi çatala oturdum biraz mantarın var dedi fitil verdi. Ama kaşıntım hiç yok dedim o da hermantarda kaşınma olmaz dedi koku ve sulu akıntı yapablr dedi. Snra enfeksiyon ve kültür testi yaptrdı temiz çıktı. Sadece mantardanmış yani. Arada bir gene idrar kaçırıyor gibi oluyor ama mantar olan dönemdeki gibi degil. Hergün çamaşr degiştrmeme ragmen rahatsız edici bir koku oluyordu işten geldigimde. Sendede ypgun koku oluşuyorsa bir doktora görün derim