Deletedmom05 Kızlar 16. Haftafa başladı bu kelebek kıpırdamadı gibi.. gün gectikce cogalmasi lazım ama cok az bizim hareketleri. Bazı geceler hareketli oluyor ama 1 dk bile sürmüyor yada ben hissedemiyorum. Bazende dushtan çıkınca kımıl kımıl 🤗 erkek bebeklerin hareketleri kıza oranla daha az olurmuş. Kızlar daha hareketli imiş. Yoksa bu bizim oglumuzun hareketsizligi mi 😁
bilges Deletedmom05 bende 18 haftalıgım oğlum olacak Allah nasıp ederse ama ben hissedıyomuyum hıssetmıyomuyum anlamıyorum bıle ya 😏😒
CiaoBella Deletedmom05 canım daha çok erken ondan; hissetmen bile mucize.. ben on dokuzuncu hafta hissetmiştim ilk hareketini. Büyüdükçe hareketleniyorlar özellikle altı aydan sonra çok hareketliydi benimki şimdi çok az kaldı doğuma 37.haftadayım gene hareketli ama yeri daraldı daha az gibi geliyor insana.
Zamanlagelen Deletedmom05 walla benim ilk gebeligim 18+0 tam ama hafif bi donme sanki tık tık vurma biseyler hissediyorum sanki ya da kendimi cok dinledigim ve hissetmek istedigim icin de olabilir bazen hic hissetmiyorum bazen de bi kac dk suruyor gibi insallah en hayirli zamanda hissederizzz .. Sirf tatli felan yiyorum yann yatiyorum ama sanirim gercekten daha erken o ileriki haftalar icin olabilir 🙂
ceylan54 gizemmmbenim bebeğim erkek ultrasonda bile fala hareketli değil kızım tam tersi çok hareketliydi tabi hamilelipe görede değişiyo olabilir
Derya20 19+4 çok sık hareket ediyor ama uzun sürmüyor tabiki bir kaç hafta sonra kendini daha çok belli eder sanırım.
Derya20 Deletedmom05 geçen hafta kız gibi görünüyor dedi doktor yarın kontrolümüz var haftaya ayrıntılı ultrason öncelikle sağlıklı olsun inşallah sonra da kız olursa çok sevinirim iki oğlum var buda son doğum olacak hayırlısı olsun yinede 🤗
Deletedmom05 bilges Ya işte o belirsizlik çok kötü 😁 acaba hareket mi ediyor yoksa ben mi öyle sanıyorum hissi😗
DeryaKaragc Deletedmom05 benim bebişimde erkek ve 18. Haftadayız bazen çok güzel hareketlerini hissediyorum özellikle akşamları bende işk hissettiğimden beri artar diye düşünüyorum ama bende de artış yok
bilges Deletedmom05 evet bende hep oleyım işte bazen dıyorım hareket ettı son ra yok yok bağırsak hareketı galıba dıyom 🤣🤣 bılemedım saglıklı olsunlar da😘
Deletedmom05 CiaoBella Yaa öylemi evet çoğu 20.haftadan sonra hissetmiş. Yine de şanslıyız 😗 az kalmış sizin
MinikMucizem42 Deletedmom05 canim bende 17 de pit pit gunde 1 en fazla 2 kez hissetmeye baslamistim su anda 19+6yiz oyle fazla bi artis yok 4-5 kere ayni sekilde hissediyorum.o saglam tekmeyi dort gozle bekliyorum😂erkek benimkide💙
Aysegl Kızımla 19 olduk bugün ve az önce hissettim baya, çok hoştu 😍 Eşime gel gel çabuk dedim, dokunduğu an hareketler durdu 😂😂