Ebru1954 benimde aynı şekilde, kendi doktorum bir yorum yapmadı ama detaylı için perinatologa gittiğimde tüm usg kağıtlarımı götürmüşüm inceledi, en başından beri hep geriden gelmiş geç döllenme olduğunu gösterir bu durum dedi. Önemli olan başta normal olup ilerleyen büyük haftalarda geriye düşmesi sorun teşkil eder, sizde sıkıntı yok dedi, benimde 21 haftada 320 grdı