[silindi] Cok özur diliyerek yaziyorum 4 hftalik hamileyim ve ishal karin agrim haftalarca devam ediyor ne yesem karin agrisiyla lavaboya giriyorum normalmi bu durum doktlra gitmelimiyim?
ASELHAN [silindi] normal canım hormonlar nedeniyle öyle oluyor sindirim sistemin çok çalışıyor muhtemelen ama çöm rahatsızsan eğer git tabiki doktoruna
Bkr-efe [silindi] bende ilk zamanlar aynı şeyi yaşadım canım valla 1 hafta boyunca da geçmedi ne yaptıysam 1 hafta sonra toparlamıştım. Şuan 33 hafta olduk çok şükür. Tavsiyem bol bol su iç ve muz ye patates haşla tuz at ye
SZorlu [silindi] ben 33. Haftada 3 gün boyunca böyle bir sorun yaşadım ama günde 10 seferden fazla çıkıyordum artık rahim yumuşamaya başlamış hastaneye yatmıştım. Günde kaç sefer çıkıyorsun önemli olan o. Bence dikkat et