Merhaba birsey sormak istiyorum ilk gebelıgım biraz panigimm az önce birden oturdugum yerden ani kalktım göbek deliğimin cevresi agrımaya basladı hafif acıda var Allah korusun birsey olsa bile hemen kanama olurmu yada bu gibi durumlarda kolay kolay düşük olurmu çok korkuyorum😞😞😞kordon kopmasi gibi biseyler duymuştumda