Evet sira bizim hikayemizde hanimlar🤭
3 temmuz carsamba gunu mua olmustum doktorum 3 cm acikligimin oldugunu soyledi 40+0 da yani 5 temmuz gunu dogumu baslatalimmi diye sordu tabi ben su an baslatalim dese kabul edicek heyecandaydim ve cuma gununu kabul ettim☺️
Cuma gunu sabah 9 da basladik suni sanciyla hersey cok guzel ilerliyo aciklik saatte 1 cm artiyor ben doktoruma hersey normalmi eminmisiniz ben su an bu sanciyla alisverise bile gidebilirim diyordum😬5 cm aciklikta ebem beni mua ederken bana soylemeden suyumu patlatti tabi acimadi ama insan bi urkuyor bana sormadan yaptigi icin neyse tabi su patladiktan sonra hersey daha hizli ilerliycek diye seviniyorum o kadar hizli olicagina inaniyorum ki saclarimi duzlestirip gittigim icin saclarimi toplatmiyorum terlesemde😂cunku her an dogurucam😂😂neyse gel zaman git zaman bi terslik var saat 5 oldu ebe mua etti aciklik ilerlemiyor bebek kafasini yerlestirmiyor doktorum geldi bakti ebe ayri doktorum ayri mua ediyolar bide sanci esnasinda mua edelim diyorlar mua olmaktan cok skilmistim doktorum bana seni sezeryana alalimmi diue sordu hayir dedim saniyorum ki ben sıkildigim icin bu teklifi sunuyor🙄beni nst den artik hic cikarmiyorlar hep yatarak sanci cekiyorum dayanilmiycak gibi degildi ama insan ac susuz bunaliyor artik ne sacimi dusunuyordum ne makyajimi😀 saat 9 olmustu artik ebem benim doktorum ciktigi icin baska bir doktora benden bahsetmis o doktor da geldi mua etti ebe ayri doktor ayri o kadar el giriyor nasil aciklik ilerlemihor diye dusunuyorum icimden🙄 neyse doktor da kesinlikle sezeryan dedi ebede ayni seyi dusunuyorum dedi aksam 22.30 gibi seni sezeryana alicaz dediler eee diyorim tamam suniyi cikarin o zaman yok diyolar cikarmiyolar tabi ben aglamalar sizlamalar esime nolur evimize gidelim yalvaririm gotur beni burdan diye agliyorum esimin gozleri doluyor bisey yapamiyor annemler dayanamiyor beni gormeye odayi terketti esim disindaki herkes😀o sira doktorum geldi esim doktorun geldi diyor tabi benim gozler bisey gormuyor direk beni mua etme sezeryana al diyorim doktorum tabi mua etti sabahtan beri cekiyosun ben normali deniycem hadi dogumhaneye dedi ben pesinden kosuyorum kadinin ama bagriyorum nolur denemeyelim sezeryana alin beni diye😬neyse catala ciktim sohbet ediyoruz tabi bende ikinma hissi yok bebek kafasini yerlestirmedi diye bana sancin gelince ikin dediler 3 kere denedik olmadi sonra o suyumu patlatan ebe geldi tekrar ben ikinmayi denerken kaburgalarima bastirdi ben oldurdunuz beni beni birakin diye bagriyorum ikinmak yerine😂😂annem dogumhane katini terketmis kaynanam dogumhaneye girneye calisiyormus o sira kizi birakin diye guvenlik kaynanami tutmus😂😂sonra icimden bir balik kaydi nasil muazzam bir his nasil ciliz bir ses kurban olurum yaradana😌mosmordu hemen bana gostermeden alip goturduler benim butun agrim sancim hepsi bitti o an bitti o ara plesantami beklerken sohbet ediyoruz bebek iyi dimi demekten baska bisey demiyorim tabi ben🙄 o ara uyuttular dikislerim atilmis sonra ben laylaylom tekerlekli sandalyeye bile gerek kalmadan odama gectim sanki yarim saat once o sancilari ceken ben degildim cok sukur😬 simdi bebegim 1 haftalik alismaya calisiyoruz dikislerim acimiyor bile bagdas kurup oturuyorum ilk gunden beri daha guzel bir dogumum olabilirdi ama bebegim kafasini yerlestirmedi ve bana ikinma hissi gelmedi ama olsun simdi yanimda ya Elhamdullah😌 Rabbim kimsenin kucagini bos birakmasin isteyen herkese evlat kokusunu tattirsin uyumayinca neden uyumuyor uyuyuncada uyansin artik diye basinda bekliyorum dunyanin en guzel hissi cok farkli bise sey annelik❤️ Cok uzun yazdim biliyorum hakkinizi helal edin 😌bu arada doktorum gebze yuzyil hastanesi Cigdem kilic ti😌normal dogum odullu bir doktor ve eminim o olmasaydi su an sezeryan olmustum o bana inandi bende ona cok sukur kendisine nasil tesekkur etsem bilemiyorum☺️