Kızlar şimdi çıktım doktordan sancim çıktığı için nstde muayene etti doktor burda abartanlara karşı yazmak istedim kesinlikle hiç bişey yok sadece kasmayin kendinizi benim gibi🙄korkmayın diye yazmak istedim Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah.acilmam yoktu eve gönderdi beni ..bir haftaya olabilir kendini hazırlıyo dedi😍38+2 yim bu arada