bmomsy Fitil atıldı sancı veriliyor şuan düzenli sancım ve 100 de 1 cm ile yatış yaptım dua edin kızlar
bmomsy Ve doğurdum :) 8.30dan 6.30 a kadar suni sancı fitil aldım ama hiçbir işe yaramadı 1cm de kaldık spinal sezaryan oldum ağrım çok şiddetli ve sandığım kadar kolay değilmiş :) ama kızım şimdi yanı başımda..
Selinnnce bmomsy gecmis olsun Allah saglik versin bebise. Spinalde hissettin mi kesilirken cocuk cikarken vs?
bmomsy Selinnnce evet herşeyi hissediyorsun ufak bir mide bulantısı oldu ama acı hissi sıfır sadece cekiştirmeler eller bunları hissediyosun
Asliemirpeker Allah analı babalı büyütsün.. güzel kaderi olsun prensesinde.. darısı bize hayırla... 💕👏