Cylncyln Selam kızlar bebişinizin hareketlerini hissetmeye başladınız mı ben daha hissetmiyorum 😞 bir de kaç kilo aldınız ?
Ozican Cylncyln canım bende 17+5 im ama hissedemiyorum yani anlamıyorum henüz.Ben sadece 3 kilo aldım şimdilik😊
_Kubraa53 Cylncyln 18+4 olduk. Ben hissediyorumm canım :) 17.haftamda hissetmeye başlamıstım. Sende hissdrsin . Kimisi 20.haftasında hissetmeye başlıyomuş cnkü . Ben 47 kiloyla hamile kaldım. 52yim suan 😀
Kubosss Cylncyln ben 19 oldum ama hala tam olarak hissetmiyorum sadece gün içinde bir iki kere oda hissetmek için uğraşırsam ne zaman tam olarak hissediliyor ki🙄
Ozican _Kubraa53 canım nasıl bir his ya 😔 elimi koyuyorum bazen bişey oluyo ama bağırsaktan mı geliyo çözemiyorum
Kubosss Ozican içinde balon patlıyor gibi oluyor artık tekme mi kol mu ne atıyorsa 😀 kimisi daha geç hissediyormuş normaldir ama
_Kubraa53 Ozican Bence bagırsak oynamasıyla o his cok farklı canım onu zamanla ayırıcaksın . Böyle sanki sürtünüyo , balık gibi oynuyo 🥰
NurGrlek Cylncyln hissetmiyorum Ende canım 2. Gebeligim olduğu halde bugün doktora gittim kalp atışını tam duyamadi ömrümde. Ömür gitti sırt üstü yatma dedi oyuzdenmis kilo almadım 5 kilo verdim gebeligin başında indigim kiloda sabit kaldım
Duuyguum Cylncyln ben 16. HAftAmda hissettim ilk geçen gün hissedemedim ilk defa panikledim geç hissetmek en iyisi bence canım ama çok güzel birşey bugün yarın hissedersin bence sende
novice_mom Cylncyln 18+4 üm şimdilik 2 kg aldım ve ben 16.haftadan itibaren bebişimin hareketlerini hissediyorum. Çok küçük hareketler ama böyle kelebek kıpırtısı, hafif dalgalanma ya da pıt diye göbüşünde bir his 🥰
Melektrk Cylncyln bende bugün 19 oldum canım bir haftadır hafif hissettiriyordu kendimi ama 2 gündür resmen tekme attığını hissediyorum çok farklı bir duyguymuş gerçekten 😍😍
cinarsirac Cylncyln Ben 1 haftadır hissediyorum ama ikinci gebeliğim ♥️O yüzden erken hissedebilirmişim🌸