24 haftalık erken doğum yaptım. İki ay normal adet gördüm üçüncü ay tuhaf kahverengi görünce herhalde üzüntüden rahim kanser oldu diye düşündüm derken bi kaç hafta sonra gebeliğimi öğrendim kahverengili adeti bebeğimin üstüne görmüşüm meğer sonraki ayda tekrar kanamalı kahverengi akıntı oldu düşük diye korkup gittim progestan başladık sonradan hesap edince iki adet görmüş oldum bebeğin üstüne.
Rabbim gönlüne göre hayırlı olanı verir inşaAllah🤗 bi test yap istersen. Çıkmazsa da Rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşaAllah 🤲🏻