38+6da muayneye gıttıgımde 1,5 cm acılmam vardı. Doktor 6 gunum filan olabılecegını soyledı yine de bir nst gorelım dedi. Meger sancılarım kasılmalarım cok sıkmış. OZaman sen bır ewe gıt hareket et üç saat sonra durumunu bana bıldır dedi. Derken gece 10.30gıbı hastaneye geldik acılmam 3,5 cm olmus sancıların da sık bu gece senı alırız dedı. Derken 10 saate yakın sancı cektım bagırdım, cagırdım, agladım , yalvardım beni sezeryana almaları ıcın. Doktorum asla olmaz sen yapabilşrsin dedi. Sureklı nstye baglanıyordum o da agrılarımı nedense daha da artırıyordu. Ebe ve doktor cok onemlıymıs ıkı guleryuzlu ebe son üç saatimde o kadar ilgilendilerki açılmam olsun diye dans ettik birlikte. Sonunda sabah mesaisi basladıktan sonra dogum ancak gerecekşesebıldi. Cok zorlandım yalan yok dikişlerim de epey war ve agrı cok yapıyor. Ama prensesimi kucagıma alınca dunyada hersey bos ne cektıgım sancı kaldı aklımda ne baska bişey. Allah herkese hayırlısıyla kavusmayı nasıp etsin.