Kızlar ben dengeli düzenli ve sağlıklı beslenmeme rağmen cok hızlı kilo alıyorum.5.ayım 3 gün sonra bitiyor bu aya kadar toplamda 10 kilo aldım.Ama vucüt olarak gören 70 oldun mu diye soruyor,bilmiyolar ki 80im 🤦🏻♀️Doktorunuzdan ödemle ,ödem atmakla ilgili destek aldınız mı? Ayın sonunda ayrıntılı ultrasonum var ,doktoruma ağustos sonu gideceğim.Arayıp sormakta istemiyorum gittiğimde görmesi daha iyi olur.