Troidim 7. Haftamda 3.35 çıkmıştı doktor 25 mg ilaçla başlattı aç karnına sabahları 20 gün sonra kontrole gelmemi istedi. Kontrol için gittim 1.61 düştü hala ilaç kullanmam gerektiğini söyledi 9 aya kadar bende mide yanması ve Ağrı çok oluyor bu ilaç iyi gelmiyor bana düştüğü halde devam eden var mı ?