SemaOkur Kızlar 38 haftalığım yeni girdim ayağı kalktığım da yürüdüğüm de çok fena baskı oluyor rahmim ağrıyor arada iğne batırıyorlar gibi oluyor kasıklarımı tuta tuta gidiyorum korkuyorum 😔 1 saat önce de arada adet sancısı girdi geçti
Kaderbala SemaOkur Bende 33+5 teyim iki gündür bende de var o durum sanki böyle regl olmuşum gibi deli gibi bı agri oluyo vajinama baskı var sanki 🤔
Rabiaibrahim0803 SemaOkur ya bende 35+3 gunluk hamileyim bende de oluyo o baski bi de bebegim surekli bi yerde toplaniyo sanki.ben poposudur falan diye dusunuyodum ama dun burda biri yazmis erken dogum mu ne olmus bu yuzden bende korktum.ilk gebeligim sonucta basima neler gelicek bilmiyorum
25agustos SemaOkur 33 hafta erken mi bunu hissetmek için. Bende de oluyor arka tarafta da oluyor bazen de 😒
Hifahatun SemaOkur bendede var 36 haftadayim ayına girince normalmiş ne kalka biliyom ne oturabiliyom bebek aşagi iniyomus dogum pozisyonna giriyomuş oyuzden bunlar inşallah hepsi zamannda ve saatinde doğarlar hayirlısıyla
0987654321 Bn de 36+1 haftadayım aynı durum bnde de var rahmim cok agrıyo yürüyemiom bile belim karnım sancılanıo bacaklarım sızlıo adet sancısı gb
SemaOkur 0987654321 Aynı durumdayız benim bu sabah ilk defa adet sancılarım oldu devam ediyor arada hala
Merveykaya Aynı belirtiler bendede var geçen haftadan beri.şimdi 37+2 yim 2 cm açıklığım var bebek te doğum kanalına girmiş.bastırıyor sürekli .ama kendi sancım yok 🙈açılma 3 cm olmuşsa yayış verip doktorum doğumu kendi başlatacak
Tgt 25agustos bende aynı haftadayım ve bendede oluyor iğne batıyor sanki korkmuyor değilim aşşağıya dönmüş normal mi acaba 🙄
25agustos Tgt iğne batmasnı bilmiyorum canım çatın açılıyordur belkş o şekilde hissediyor olabilirsin