yagmuranne Selam kızlar 10.haftadayız fakat aşırı bi göbeğimde tüylenme mevcut ki çok fena aldırma diyorlar dökülür diyorlar çok gözüme batıyor bilemedim aynı problemi yaşayan var mı?
Kuzeyufuk yagmuranne benimde var canım 5haftalıgız bizde ama bende polikistik over vardı o yüzden çıkmıstı
yagmuranne Kuzeyufuk Canım bana da hamile olduğumu öğrendiğim gün doktor polikistik over var dedi ama aksine tüylenme değil hep azalmıştı anlamadım bende erkek gibi oldu göbeğim