aysegul_7498 Kızlar merhaba 10+4 günlük hamileyim düşük tehdidim var progestan kullanıyorum günde 3 defa ilaçtan mı bilmiyorum Ama sürekli mide yanması mide ağrısı ayrıca gaz sancısı çekiyorum karnım çok şiş çok rahatsız oluyorum bi çözümü olan varmı?
ilknur52 aysegul_7498 bana doktorum sıcak su torbası koy ağrıyan yerine demişti havluya sarıp karnıma koymuştum