Badevehande Kızlar biraz kilodan çok ne yediğimiz hakkında konuşalım hem fikir olur. Ben kahvaltıda yumurta ve peynir istemediğim zamanlar çikolataya yönelmek yerine kakaolu yulaf lapası yapıyorum. Üzerine muz ceviz kuru üzüm ile içinede 1 kaşık pekmez koyarak tatlandırıyorum. Hem sağlıklı hemde doyurucu oluyor . Sizler neler yiyorsunuz🥰🥰
Esesen Badevehande süzme peynir, yumurta, maydonozlu domates, bal, ev yapımı reçel, süt ama ekmeği çok az yiyorum😊çeşit çok olunca daha mutlu oluyorum galiba😂
GuelGltkn Badevehande bende kahvaltida kasar beyaz peynir labne salatalik simit yiyorum iki günde birde yumurta haslayip yiyorum cok sevmesemde haslanmis yumurtayi bebege baya faydaliymus
Badevehande Mesa33 belli markası yok ama kaşar ev yapımı peynir bazen misafir gelecekse beyaz peynir aldığımda tüketmek zorunda kalırım
Mesa33 Badevehande peyniri annem yapıp gönderiyor bize. Kaşar daha hiç yemedim korktum açıkçası. Alırken neye dikkat etmeliyim siz hangi kaşarı tüketiyorsunuz
Badevehande Mesa33 ben sütaşın tam yağlı olanını bazen BİM’e girincede 500 gram tam yağlı olanını tüketiyorum hiç zararını görmedim neden korkuyorsun canım
Badevehande Mesa33 eski kaşar hiç hayatımda yemedim valla özellikle bebek için değil domates çorbasına makarnaya da yakıştırıyorum diye alıyorum normal tam yağlı olanı
Mesa33 Badevehande süt ürünü ya çevremden çok uyarı aldım dikkat et iyisini ye gibi. Bu uygulamada da kaşar ile ilgili epey konuşmalar okudum tedirgin oldum. İyi bir marka alın diyorlar neye göre iyi onu öğrenmeye çalışıyorum. Özellikle beslenme konusunda her kafadan bir ses çıkıyor zehir oluyor. Benim 3 gebelik kaybım var o yüzden herkes bi uyarıda bulunuyor.doktorlar çok önemsemiyor yani yiyebilirsiniz diyor da çevrede uyaran çok olunca doktora bile güvenemiyorum bazen 😥Belli başlı markaların her türlü kaşarı yenir o zaman
NihanMine Her gün aksatmadan yumurta ve peynir yiyorum mutlaka yanına da normal kahvaltılık tarzı ama öğlen yemeğini düzgün yiyemiyorum siz tam gün içinde neler yiyorsunuz
Esesen NihanMine ben de öğle yemeği yemeyenlerdenim kahvaltım sağlam oluyor genelde bol çeşitli yapmaya çalışıyorum. Öğlen bir dilim kek ya da meyve süt bunlarla idare ediyorum aç kalmadan
Badevehande NihanMine ben ilk zamanlar zorladım sonra iştahım açıldı saçma sapan hamur işine yöneldim şimdi sabahları bazen yumurta bazen peynir bazen yulaf öğlen ve akşamda mevsim sebzesi tencere yemeği yiyorum
Esesen Mesa33 kuzum sende böyle bir surum varsa kaşarı düşük tehlikesinden sonra yani 5. Aydan falan sonra ye. Kaşar bebeğe kilo verdiği için yenmeli diyorlar ama muz da bebeğe kilo yapıyor yerine muz da yiyebilirsin bence,. Hiç tehlijeye atma evladını yoğurt ye süt iç başka penir ye he bak üzüm pekmezi de kalsyum kaynağı hem magnezyum kaynağı kabızlığı da önlüyor.
Badevehande Mesa33 Canım pimpirik ve stres yapmak sağlıksız beslenmek daha kötü İnan bana. Kasma hiç canın çekiyorsa bir öğün ye yani her yiyecekte saçma sapan şeyler var mecbur doğanın kanunu şuanki şartlarda organik zor
Mesa33 Esesen canım yaaa çok haklısın. kaşar da canım çekiyor aslında 🤭pekmez hiç tüketmiyordum iyi ki söyledin sağol canım
NihanMine Esesen bunlar da yeterli gelmiyor işte bi alıştıracağım kendimi günde 3 öğüne hamilelikte bi de 6 öğün diyor doktorum 🥺🥺
Esesen NihanMine yoo gayet yeterli doktorum gayet iyi dedi az kilo aldım ben de öğlen fındık ceviz süt meyve yiyorum bebeğe zaten ne kadarı gidecek. Öğn derken yemek demiyor kuzum doktor kek süt de bir öğün meyve de bir öğün onu diyordur doktor.
Esesen Mesa33 ben sabah bir akşam bir kasık üzüm pekmezi tüketiyorum çok tatlı geliyor ama dayanıyorum😂 canın kaşar da çekiyorsa bir parça ye rabbim onu dünyaya getirecekse kimse engel olamaz rahatla sen kötü düşünme hiç. Bana da öyle yapma yok eğilme uzanma dediler. Dikkat ediyordum elbet ama Allah onu bU dünyaya getirecekse kimse engel olamaz diye düşündüm hep hiç germedim kendimi