Mervemomm aybi sikayeten gittim hastaneye 2 gun cok az hareket yapti odumu kopardi neyse nts bagladim hanim efendi oynamaya basladi ama.kadin dedi birdaha olsa gel dedi suan 39
6 haftaligiz icin rahat etmiyorsa kesinlikle hastaneye git cunku her bebis farklidir