Ozgsyhn yani kızmayın ama bence biraz abartmışsınız sanki. Hastane odası süslemek size kalmış, yapabilirsinizde yapmayabilirsinizde. Misafir ağırlamaya gelince yanınızda birisi olacaksa anne, kayınvalide falan onlar karşılayacak, onlar yoksa eğer zaten yeni doğum yapmış ve hala hastane ortamında olan birinden ne beklerler ne beklenir bilemedim, en fazla hoşgeldin dersiniz sonuçta sizi ve bebeğinizi merak ettiklerinden geliyorlar ki bence güzel bir şey bu. Anne-kaynana dediğiniz zaten birçoğumuzun sıkıntısıdır illaki :DD Yani ne biliym Allah hepimize rahat güzel bir doğum nasip etsin ama bu kadarda takmayın bence :))