ilknurzeynep Aysenurtali dr daha iyi bilir tabi ama için rahat etmiyorsa başka bir doktora görün istersen. Sezeryan da olsa 39 haftaya kadar bekleyen doktorlar var. 1 hafta da belki kilo alcak bebek. İnşallah sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın.
Catizmir Gulayuraz 40+5 bugün benimde yatışım yapılıyor. Propess le başlayıp gecede suniye başlayacak doktor. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏
Cankusssssss Gulayuraz 6 gibi cikacaz insallah nst ye bağlayacaklarmış bilmem ne 8 gibi alırlar sanıyorum ay bir de bugün 7 sezaryen varmış allahtan akşam dan gidip odayı susledik😜
Gulayuraz Cankusssssss bizde 6 gibi cıkcıcaz 🙈🙈🙈allah yardımcımız olsun bakalım hangimizi daha önce alıcaklar 😊😊
Ecmnr7 Aysenurtali benim doktorum aslında normal Doğuma çok özendiren biri ama aynı sorun benim bebeğimde de var ve düzenli takip ediyoruz benim bebeğimin de gelişiminde sıkıntı olduğu için duruma göre sezeryan gerekebilir dedi küçük bi bebek çünkü
Aysenurtali Ecmnr7 inşallah normal olur bebişlerimiz ben normal çok istiyorum kiloyu da kafama takmamaya calisiyorum sağlıklı olsunlar yeter
Ecmnr7 Aysenurtali hayırlısı neyse o olsun canım hakkımızda bebeğimiz ve bizim için en iyisi hangisi olacaksa❤️
nurhayatogul Gulayuraz bende yarın giricem inşallah doğuma oldukça heyecanlıyım allah yar ve yardımcımız olsun inşallah 🤲🏻 Yavrularımızla sağlıklı sıhhatli hastaneden çıkıp evlerimize gelmeyi nasip etsin 🤗😍