Emineyakar 37+7 gunluk hamileyim ama karnim cok taşlaşıyo sanki oturdufum zaman uzandigim zaman hep oluyo buda bazen canimi acitiyo sizlerdede oluyomu veya nye oluyo bu
35shereliz Emineyakar yorulduysan o yüzden bebek toplanıyor olabilir eğer düzenli şekilde ağrı sancı vs varsa doğumun yaklaştığı anlamına da gelebilir ama bunu düşünmek için takibini yapmak gerekir