Merhabalar ben de Kartal Petrolişteyim. Normal şartlarda bizimde 60 günümüz kaldı ama idrarda protein kaçağı var tansiyon kontrolü yapıyoruz. Erken gelme riskimiz var
ama her şeyden önce hepimiz sağlıkla, hayırlısıyla kavuşalım bebeklerimize inşAllah 💙🙏🏻