Kızlar merhaba 11+3 haftamdayım ve sag diz kapagımda agrım var özellikle akşamları agrılarım dahada artıyoryürüyemez hale geliyorum hiç böyle bir agrı başına gelen varmı doktora gittim ama Film röntgen çekilemediğim için sebebini bulamadılar😞 böyle bir agrı yaşayan oldumu acaba hamileyken