Arkadaşlar ben epilepsi hastasıyım hamile kalmak istediğimde nöroloji doktorum Folbiol başlattı 1 ay sonra hamile kaldım (Folbiolla alakasız tesadüf) 2 kadın doğum doktoruna gittim ikisi de folbiolu bıraktırmak istedi folbiol’un mg çok yüksek yani günlük ihtiyacm 1 mg’sa folbiol 5 mg.. Fazla folik asit bebekde omurga açıklığı yapıyormuş sıkıntı yani. Ama benim hastalıgımdan dolayı yüksek doz kullanmak mantıklıymış. Sizler böyle bi özel durumunuz yoksa lütfen tekrar araştırın