Berna3434 Canım ben sormuştum geçen gittiğimde 😊 bana dediki sen içerde oynayışını bir görsen 😊 meğer daha kilosu tam hissedilir ağırlıkta olmadığı için çoğu hareketini hissetmiyoruz onun yeri geniş sonuçta dönüp dönüp duruyor😊 bide gün içerisinde çok uyuyorlar 😊 bende 21 olucagım yarın.. 1 gün çok net hissediyorum tekmelerini hareketini ertesi gün tık yok😊 Çikolataya oynamıyor artık benimki 😊 kaşar peynir yiyip arkasından su içince oynuyor 😅 daha şimdiden seçici olmuş benim ufaklık😅😅😅