Bugün 36+6 yız ve az biraz yürüyüşe çıktım.sanki başını hissediyordum aşağıda bi baskı bi baskı anlatamam ve sertleşiyor otursam olmuyo kalksam sertleşmeden ve aşağıya baskıdan adım atamıyordum şans eseri misafirlerde geldi yoruldum haliyle daha çok sertleşiyordu . Çok zorlaniyorum artık. Neden böyle oluyordu ki bugün sadece böyle zor geçti normal mi bu